Skip to main content

Aboa

Congress & Event

– a creative and committed Congress and Event Organiser

read more
Aboa Congress & Event

A full-service Professional Congress and Event Organiser

At Aboa, we tailor-make the structure for various types of events, from scientific congresses to workshops, dinners and parties. We also offer mobile meeting applications.

Our aim is for all of our events – large and small – to maintain a uniform high level, with smooth, optimal arrangements providing positive and useful experiences. A successful event consists of many small details, all of which are important. With our inspiring event concepts, we aim to surprise the participants with that little something extra.

Aboa is a professional congress and event agency. We look after the practical aspects; everything from concept design, budgeting, marketing and invitations to implementation, monitoring and reporting.

When Aboa takes responsibility for the practical matters, you, the organiser, can focus on the content.

Our services
Our services

Aboa tailor-makes digital solutions for your specific event

In our digital world, face-to-face meetings are becoming more and more important, and our events combine the physical with the digital meeting. Apart from rewarding content, the opportunities for networking are very important. For this reason, digital applications and channels are important to provide the experiences with an extra dimension.

Our services

Experience and know-how

As one of the leading congress and event agencies in the field of science and education in Finland, Aboa has extensive experience of scientific congresses and various types of educational event. We are experts in event production and we have a fantastic network of contacts. We are based in Turku and know the city like the back of our hand – but we also organise events throughout Finland.

Interested in Aboa’s services? Get in touch!

With the help of Aboa’s flexibility, creativity and experience, we build a concept and an experience that strengthens your brand and that of your organisation.

Vastuullisuuden teemat ovat monialaisesti yhä enemmän esillä – ja syystä! Palveluntarjoajat haluavat kertoa oman yrityksensä vastuullisuustoimista, jotta kuluttajat voivat tehdä tietoisempia ja parempia valintoja 🤝🏼

Tapahtuma-alalla vastuullisuus yhdistetään usein ruokailuun liittyviin kysymyksiin, mutta todellisuudessa vastuullinen tapahtuma pitää sisällään useita tärkeitä osa-alueita. Me Aboa Eventsillä otamme tapahtumatuotannoissa huomioon muun muassa

🌿 Ympäristövastuun, joka pitää sisällään ruokailuun, tapahtumien kalusteisiin, markkinoinnin materiaaleihin ja tapahtumapaikan valintaan liittyviä kysymyksiä.

🙋🏼 Sosiaalisen vastuun, joka koostuu tapahtumien osallistujien ja tapahtuman työntekijöiden hyvinvoinnin ja turvallisuuden varmistamisesta. Lisäksi noudatamme tapahtumissamme turvallisen tilan periaatteita.

💶 Taloudellisen vastuun, johon liittyy muun muassa läpinäkyvyys asiakkaan suuntaan tapahtuman kuluista ja tuotoista.

Mitä muuta tulee ottaa huomioon vastuullista tapahtumaa suunniteltaessa? 🤔 Lue uusin artikkelimme verkkosivuiltamme, kohdasta Aboa Insights! 

Linkki artikkeliin löytyy biosta 👍🏼

#aboaevents #aboainsights #vastuullisuus #vastuullinentapahtuma 

🌿🌿🌿

På svenska i kommentarerna

In english in the comments
Valtakunnallinen laiteturvallisuuskongressi järjestettiin 23.4.2024 Turun kaupunginteatterin tiloissa. Päivä jäi varmasti kaikille suomalaisille mieleen, sillä samana päivänä Suomeen saapui lumisin huhtikuinen päivä yli viiteenkymmeneen vuoteen ❄️ 😬

Tällaiset odottamattomat sääilmiöt saattavat vaikuttaa tapahtuman kulkuun niin osallistujien kuin järjestäjienkin puolesta merkittävästi. Vaikka kaikkiin asioihin ei voi vaikuttaa, on tärkeää kiinnittää erityistä huomiota niihin, joihin voidaan. 

Niinkin yksinkertaiselta tuntuva asia kuin lämmin kohtaaminen tapahtuman alussa voi saada aiemmin päivällä kohdatut haasteet unohtumaan ja vaikuttaa osallistujan kokemukseen koko kongressista. Juuri näin tapahtui Laiteturvallisuuskongressissa, jossa Aboa Events oli vastaanottamassa kongressin osallistujat. 

“Heti alussa tuli tunne, että olen erittäin tervetullut.” Mahtavaa saada tällaista palautetta! 😊 Meille Aboa Eventsillä on aina tärkeimpänä asiakaskokemus, johon panostamme aina tapahtuman suunnittelusta jälkituotantoon asti.

#aboaevents #laiteturvallisuuskongressi #turunkaupunginteatteri #tapahtumatuotanto 

****

Laiteturvallisuuskongressen hölls den 23 april 2024 på Åbo stadsteater. Dagen kommer säkert att bli ihågkommen av alla finländare,eftersom dagen var den snöigaste aprildagen på över femtio år ❄️ 😬

Sådana oväntade väderfenomen kan påverka evenemangets förlopp betydligt för både deltagare och arrangörer. Även om det inte går att påverka allt, är det viktigt att uppmärksamma de saker som kan påverkas.

Något så enkelt som ett varmt mottagande i början av evenemanget kan få de utmaningar man stött på tidigare under dagen att glömmas bort och påverkar således deltagarens upplevelse av hela evenemanget. Precis så hände vid Laiteturvallisuuskongressen, där Aboa Events tog emot kongressens deltagare.

"Redan från början kände jag mig mycket välkommen." Fantastiskt att få sådan feedback! 😊 För oss på Aboa Events är kundupplevelsen alltid viktigast, och vi satsar på den från evenemangsplaneringen till efterproduktionen.

#aboaevents #laiteturvallisuuskongressi #åbostadsteater #evenemangsproduktion 

***
Want to read this in English? Check the comments below!
🌟 Onnistunut markkinointi lisää tapahtumasi osallistujamäärää! 💼🎉 Tehokas markkinointistrategia, houkutteleva tapahtumailme ja selkeä verkkosivusto ovat avain menestykseen. Tavoita oikea yleisö, luo odotuksia ja sitouta osallistujat. Näin kasvatat näkyvyyttä ja varmistat tapahtumasi menestyksen!

💪 🚀 Kuinka tehdä tapahtumamarkkinoinnista menestys?

1️⃣ Ymmärrä kohdeyleisösi: Tunne yleisösi tarpeet ja kiinnostuksen kohteet.
2️⃣ Luo houkutteleva viesti ja erotu: Käytä houkuttelevaa ja selkeää viestintää, joka herättää kiinnostuksen.
3️⃣ Rakenna tapahtumalle selkeä verkkosivusto. Tapahtumasivustosta osallistuja löytää lisätietoja tapahtumasta ja pääsee ilmoittautumaan mukaan.
4️⃣ Valitse oikeat kanavat: Hyödynnä sosiaalista mediaa, sähköpostimarkkinointia, digimainontaa ja uutiskirjeitä unohtamatta henkilökohtaisia kutsuviestejä.
5️⃣ Seuraa ja mukauta: Seuraa markkinoinnin tehokkuutta ja mukauta strategiaasi tarvittaessa.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro meille tapahtumastasi. Yhdessä saavutamme tavoitteesi! Meiltä löytyy tarvittavat työkalut markkinointisuunnitteluun, ilmeen luomiseen sekä verkkosivuston rakentamiseen 💬💥 

#tapahtumat #markkinointi #osallistujamäärä #aboaevents #eccb2024 🚀

💥 💥 💥 
Check the comments for the English version.
På svenska i kommentarerna.
🌟 Tee tapahtumastasi ikimuistoinen yhteistyössä kanssamme! Suunnittelusta seurantaan, me huolehdimme kaikesta:

✅ Suunnittelu & Konseptointi
✅ Taloushallinto
✅ Markkinointi & Promootio
✅ Käytännön järjestelyt
✅ Majoitus & Logistiikka
✅ Puhujapalvelut
✅ Visuaalinen ilmesuunnittelu
✅ Rekisteröinnit & Viestintä
✅ Näyttelyiden hallinta
✅ Videokuvaus & Livestream
✅ Sponsorointi & Verkkosivusto
✅ Palaute & Jälkihoitovideo

Tee tapahtumastasi unohtumaton. Ota yhteyttä nyt! 🎉

#tapahtumajärjestelyt  #ikimuistoinentapahtuma  #aboaevents 

🎉🎉🎉🎉

🌟 Ta dina evenemang till nya höjder med oss!  Vi har täckt allt från planering till uppföljning:

✅ Planering & Koncept
✅ Ekonomiadministration
✅ Marknadsföring 
✅ Praktiska arrangemang
✅ Boende & Logistik
✅ Talartjänster
✅ Visuell design
✅ Registrering & Kommunikation
✅ Utställningshantering
✅ Videoinspelning & Streaming
✅ Sponsring & Webbplats
✅ Feedback & Efterfilm

Gör ditt evenemang oförglömligt. Kontakta oss nu! 🎉

#evenemangsplanering  #TaDinaEvenemangTillNyaHöjder #aboaevents 

🎉🎉🎉🎉

🌟 Check the comments for the English version!
🌟 Suomi loistaa kansainvälisissä kongresseissa! Vuonna 2023 järjestettiin yhteensä 529 kansainvälistä kongressia, mikä kertoo maamme kasvavasta roolista tapahtumien isäntämaana.

84 % kongresseista pidettiin fyysisinä tapahtumina, ja suosituimmat kongressikaupungit näkivät kasvua edellisvuoteen verrattuna.

Tulevaisuus näyttää valoisalta myös vuosille 2024–2028, mikä vahvistaa maamme mainetta menestyksekkäänä kongressimaana.

Aboa on ylpeänä järjestämässä muun muassa Turun Logomossa 1300 osallistujan The 23rd Nordic Congress of General Practice -konferenssia sekä kesäkuussa Oulussa pidettävää The Scandinavian Society of Anaesthesiology and Intensive Care Medicine -kongressia. Näiden tapahtumien kautta edistämme tieteellistä keskustelua ja luomme unohtumattomia kokemuksia osallistujille!

Lue lisää kongressivuodesta ja tulevista tapahtumista osoitteessa www.visitfinland.fi/ajankohtaiset.

#finlandcvb #visitfinland #kongressit  #aboaevents  #eventsprofs  #tiede  #verkostoituminen
Aboa Events on nyt osa Certia Oy:tä 🤝

Aboa Eventsin tavoitteena on kasvaa ja laajentaa toimintaansa, samalla kun jatkamme ainutlaatuisten tiede- ja koulutustapahtumien järjestämistä ympäri Suomea. Certian ydinosaaminen on tietoon perustuvassa johtamisessa ja hallinnollisten prosessien johtamisessa, joten yhdessä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistäkin toimivampia toteutuksia tapahtumatuotannon parissa! 

Yhdistymisen myötä Aboa Eventsin tiimi saa keskittyä puhtaasti tapahtumatuotannon huolelliseen toteutukseen, samalla kun voimme luottavaisin mielin antaa Certialle vastuun hallinnollisten prosessien hoitamisesta ☺️

Onko sinulle kysyttävää toimintaamme liittyen? Voit vierailla verkkosivuillamme aboaevents.fi tai olla meihin suoraan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla 📲 Odotamme innolla, kuinka voimme auttaa sinua järjestämään tapahtumasi!

#aboaevents #tapahtumatuotanto #kongressit 

💎💎💎

Aboa Events är nu en del av Certia Oy 🤝

Aboa Events strävar efter att växa och utvidga sin verksamhet samtidigt som man fortsätter att organisera unika vetenskapliga och utbildningsevenemang run om i Finland. Certias kärnkompetens är kunskapsbaserad ledning och ledning av administrativa processer. Tillsammans kommer vi att kunna erbjuda våra kunder ännu mer effektiva implementeringar inom evenemangsproduktion!

I och med fusionen kommer Aboa Events team att kunna fokusera på evenemangsproduktion, medan vi tryggt kan överlåta ansvaret för hanteringen av de administrativa processerna till Certia. ☺️

Har du några frågor om våra tjänster? Du kan besöka vår webbplats aboaevents.fi eller kontakta oss direkt via telefon eller e-post 📲 Vi ser fram emot att hjälpa dig att organisera ditt evenemang!

#aboaevents #evenemangsproduktion #konferenser 

💎💎💎

Check the comments for the English version! 🌟
Aboa Events on tänäkin vuonna mukana järjestämässä Eurooppa-foorumia! 🤩

Vuotuinen @eurooppafoorumi tapahtuma kokoaa yhteen muun muassa poliittisia päättäjiä, elinkeinoelämän toimijoita, asiantuntijoita ja kansalaisia, jotka pääsevät tapahtuman aikana käymään vuoropuhelua Euroopasta ja Euroopan unionin merkityksestä ja kehityksestä.

Tänä vuonna tapahtuma järjestetään Turun Kaupunginteatterin upeissa tiloissa! Merkitse siis kalenteriisi päivät 28.-30.8.2024 ja tule mukaan verkostoitumaan, sekä ottamaan osaa innostavin keskusteluihin 🗯️

#Eurooppafoorumi #Turku #AboaEvents @tkteatteri #visitturku 

💙💙💙

Aboa Events is once again involved in organising this year's Europe Forum! 🤩

The annual event brings together policy makers, industry, experts and citizens to engage in a dialogue about Europe and the importance and development of the European Union.

This year, the event will take place in the magnificent premises of the Turku City Theatre! So mark your calendars for 28-30 August 2024 and join us for networking and inspiring discussions 🗯️

#EuropeForum #Turku #AboaEvents #turkucitytheatre #visitturku 

💙💙💙

Aboa Events är återigen med och organiserar Europaforum i år! 🤩

Det årliga evenemanget samlar beslutsfattare, näringsliv, forskare och medborgare i diskussionen om Europa och EU:s betydelse och utveckling.

I år äger evenemanget rum i Åbo Stadsteater! Så boka in den 28–30 augusti 2024 och delta i nätverkande och inspirerande diskussioner 🗯️

#EuropeForum #Åbo #AboaEvents #åbostadsteater #visitturku
🌱✨ Aboa Events is committed to sustainability! 🌍💚

We are proud that sustainability, quality and our values are the cornerstones of our business - both now and in the future. We want to share what this means in practice:

🌿 Sustainable solutions: We strive to promote sustainable solutions in everything we do. We use recycled products and electronic event materials in our productions.

🍽️ Eco-friendly practices: Practical arrangements for our events are planned with respect for the environment. We minimise food waste, reduce disposable items and focus on high-quality, reusable products.

🌐 Accessibility: We emphasise accessibility when choosing where the event takes place. We recommend hotels that are close to the event. Accessibility and clear signage also increase the safety of the event.

👥 Responsible work community: We strive to be a safe employer and create a responsible work community. We value genuine professionalism and support local actors and services.

Together we can make events not only unforgettable, but also trendsetters in sustainability! 🌈✨

#AboaEvents #Sustainability #SustainableEvents #SafetyFirst #Environmental Friendliness
🚀 Mahtava päivä Teknologiakampuksella! Ylpeinä olimme mukana järjestämässä DemoDay-tapahtumaa, jossa yli 1300 lukion ekaluokkalaista – tulevaisuuden tekijät – sai mahdollisuuden sukeltaa tekniikan alan korkeakouluopintoihin osallistumalla mitä ihmeellisempiin työpajoihin. Mikä voisi olla jännittävämpää kuin avata ovet uusiin mahdollisuuksiin? Aboa Events vastasi tapahtuman ilmoittautumisprosessista, ja yhdessä Contact Maten kanssa varmistimme sujuvan lippujen tarkastuksen paikan päällä. Kiitos kaikille, jotka olivat osa tätä inspiroivaa päivää! 💡 

#AboaEvents #DemoDay #TulevaisuudenTekijät #TeknologiakampusTurku #OnnistunutTapahtuma

💻💻💻

🚀 Great day at the Technology Campus! We were proud to be part of the DemoDay event, where more than 1,300 high school freshmen - future makers - got the chance to dive into higher education in the field of technology by participating in some amazing workshops. What could be more exciting than opening doors to new opportunities? Aboa Events handled the registration process for the event, and together with Contact Mate, we ensured a smooth on-site ticket check. Thank you to everyone who was part of this great day! 💡

#AboaEvents #DemoDay #FutureMakers #TechnologyCampusTurku #SuccessfulEvent

💻💻💻

🚀 Fantastisk dag på Teknologicampus! Vi är stolta över att vara medarrangör till DemoDay, där mer än 1 300 förstaårselever från gymnasiet - framtida proffs - fick chansen att dyka in i högskolestudier inom teknikområdet. DemoDay bjöd på workshops av olika slag. Vad kan vara mer spännande än att öppna dörrar till nya möjligheter? Aboa Events ansvarade för anmälningsprocessen för evenemanget, och tillsammans med Contact Mate säkerställde vi en smidig biljettkontroll på plats. Tack till alla som var en del av denna inspirerande dag! 💡 

#AboaEvents #DemoDay #FutureMakers #TechnologyCampusTurku #SuccessfulEvent
Tapahtumakävijän osallistujakokemus alkaa jo ilmoittautumisvaiheessa. Toisinaan osallistujahallinnan tarpeet voivat olla hyvinkin monipuolisia ja vaativia. Ammattitaitoisen sisällönsuunnittelun tueksi on onni saada luotettava, kotimainen kumppani @lyytipeople mahdollistamaan sujuva ja onnistunut ilmoittautumisprosessi, tehokasta tapahtumaviestintää, raportointia ja palautteiden keruuta unohtamatta.

Anmälan är starten på deltagarens evenemangsupplevelse. Deltagaradministrationens behov kan i en del fall vara mycket varierande och krävande. För att stödja en professionell innehållsplanering är vi glada att ha en pålitlig, inhemsk samarbetspartner som möjliggör en smidig och lyckad registreringsprocess, utan att glömma effektiv evenemangskommunikation, rapportering och insamling av feedback.

The visitor experience starts at the registration stage. Sometimes the needs of participant management can be very diverse and demanding. To support professional content planning, it is fortunate to have a reliable, local partner to enable a smooth and successful registration process, not forgetting effective event communication, reporting and feedback collection.

#lyyti #aboaevents #eventcommunication #registration